nedelja, 7. april 2013

Starejši ljudje, internet in vzmetnice preko spleta

Ste že našli pravo ležišče zase? Potem vam lahko samo čestitam. Meni dolgo ni uspelo in sem zato navdušen, ko slišim, da je to uspelo še komu. Nisem verjel, da to človeku lahko spremeni življenje, dokler nisem našel te vzmetnice. Star sem že precej in zdelo se je, da je iskanje vzmetnice zame prevelik napor. Kdo bi le hodil po vseh tistih trgovinah z mojimi postaranimi nogami. Potem se je nekaj mladih odločilo, da bodo nam, starejšim, približali delo z računalnikom. Sam sem bil vedno za novotarije, celo življenje sem marsikaj izpustil, samo da sem prihranil denar za gramofon, telefon, tv sprejemnik in kasneje vse drugo, kar je prišlo. In kaj ima vse to zveze z mojim iskanjem vzmetnice? Ja, prijavil sem se v program in mlad poba, 15 let je imel, me je naučil vsega mogočega. Ker sva se dobro ujela, mi je pomagal še doma. Z njegovo pomočjo se mi je svet povsem odprl. In sem jo našel. Vzmetnice sem spoznal preko internetnih ponudnikov. Toliko informacij, pa kar iz domačega naslanjača! Potem je šlo vse gladko. Preučil sem vzmetnice »u nulo« – to rečejo ti naši mladinci, se mi zdi »kulsko«, hehe. Ugotovil sem, da vzmetnice niso nujno samo vzmetnice, hočem reči, da ni nujno, da sploh imajo vzmeti. Glede na potrebe lahko izbiraš tudi med takimi, ki imajo za polnilo pene raznih kakovosti ali lateks, kokosova vlakna in še in še. Ugotovil sem, da imajo nekatere vzmetnice po več nekakšnih con, ki se prilagajajo različnim pritiskom našega telesa ob ležišče. In če res kdo ne more brez – vzmeti, ki so tudi zelo napredovale v svoji raznovrstnosti. Več o tem si lahko preberete tukaj. Jaz sem si tudi izbral svojo pri njih. Še sedaj komaj verjamem in gledam na uro, kdaj bom že lahko legel v svoje novo gnezdo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar